.....Lone In The Dark......

.....Lone In The Dark......

Monday, May 3, 2010

Aku tertipu lagi....

owh tidak...dia cakap berselera mkn dgn ku...dia cakap kuat makan di sampingku..tp bila makanan dtg, last2 aku jugak yang kasi habis...huh..kalau nak tau, sampai sekarang ni perut aku senak daaaa...gara2 sayang tengok makanan byk berlebih...hehe..tapi apapun aku terima jak dengan redha...aku dah kira bersyukur dah...sebab akhirnya dia yang bayar,,hehehe..tapi tu tak penting sebenarnya..yang paling penting aku yang memang berselera makan bersamanya..hehe..kalau gini la selalu, alamat gemuk la aku ni...huaaaarghhhhh...!!!aku tak rela....

baru jak on9 ni...buka2 fb xdpt daaaaa...apasal???aku tak tau...tanya la mark elliot zurkenberg..ni pun mata dah ngantuk...besok ASUS ni akan ditawan oleh cdia..apa ble buat...dah d ugut dengan pisau...ngeri laaa...hehe..oklah...mau tidur dulu...papaiiiii...

2 comments:

  1. hahaha..jahat anda ni ya..anda sedang menipu..

    ReplyDelete
  2. menipu ka iyaaaa?mcm mana anda ble mengetahui?

    ReplyDelete