.....Lone In The Dark......

.....Lone In The Dark......

Friday, April 30, 2010

hangat2 taik ayam...

apa kena sama tajuk ni?apakah disebabkan cuaca panas?atau taik ayam byk di tangga?hehe... tiada kena mengena laaa..yang aku maksudkan semangat memblog aku ni....angin bagus nak blog, rajin la aku...klu x, alamat terbiar la nti blog ni..hehe..

okey2...aku ada cerita ni...semalam aku berurut..dah la lama tgu giliran, pastu ble2 layan dia cerita lg...org dah nak lekas..takut gerai makan tutup...xmakan la nti aku dan andy..tp akhirnya sampai jgk giliran aku..mula2 dia cek nadi nak kesan aku pnya mslh..dia ckp xda mslh sgt..cuma tulang kat kaki kanan aku jak ter'lari' ckit..pastu kat bahu dgn pinggang sblh kanan...yg kat bahu tu penyebab aku skt kepala n sukar tidur..yg kat pinggang tu d sebabkan dr kaki aku yg eksiden dulu..huh...bila dia urut tpt yg di'syaki' tu, aku xtahn weii..tp masih dpt thn teriak..hehe..mmg kat pinggang aku dia cakap ada bengkok..macam kembang sebelah jak..dia urut la kat pinggang tu..setengah mati thn sakit...dah ok2 baru dia bekam..tp bukan bekam berdarah tu..dia cuma tarik cam tu je..konon nak alignment blk..ble thn sdp je dia bekam tu..rs nak beli bekam je..hehe..tp yang xpuas nya dia urut sekejap je..huhu..lps tu kami pun p la makan d Open Air..dekat pukul 11 malam baru blk rumah..

arini badan ada okey2 ckit laa..lain kali lagi la aku nk p berurut..ptg ni nak balik pimping..mgu ni ada makna tersendiri..mcm nk hepi jak ni...hehe..mmg hepi pun..nk blk awl la ptg ni...wehooo..

1 comment:

  1. taik ayam banyak di tangga??nasib ndak tepijak..hahaha..tulang kaki tu "lari" p mana?..
    i wish semoga semakin sihat ya..

    ReplyDelete