.....Lone In The Dark......

.....Lone In The Dark......

Wednesday, April 7, 2010

tikus

Ni satu cerita xpandai habis...dia la bawa penyakit dia la jugak menyusahkan..xtau kenapa la plak tahun kelahiran aku jatuh pada tahun binatang ni...sapa la pandai2 bikin tu kalendar tahunan..(marah xtentu pasal..)

Nak jadikan cerita rumah aku ni byk tul tikus...ntah membiak dr mana la binatang tu..asalnya aku kesian nk pukul menatang tu..sal dia pandai buat muka innocent..pnya la pintar..tp mkin lama tu tikus mkin kurg ajar plak..mungkin dah mkin manja dgn aku kot..haha...mula2 aku masih sabar lg bila dia p jahanamkan aku pnya baju..termasuk baju kerja aku sehelai...tp br2 ni segala tikar n tilam aku pun trt jd mangsa gigitan 'menatang' ni...ini ble mendatangkan marah..!!dgn penuh nekad, aku berjanji akan membuat perhitungan dgn tikus ni..xkira..nk bunuh jgk..biarlah dia mati serata tempat gara aku tebar racun tikus...xkira...yg ptg rmh aku aman...hukum karma akan terlaksana..huahuahua...

P/S: buat baik berpada2..jgn xtau berbudi mcm tikus..hehe

No comments:

Post a Comment